wyszukiwanie zaawansowane
» Gwarancja na produkty
  • Negocjuj ceny
  • Sauna-serwis.pl Jakub Kiedo
    NIP: PL1132150889
  • E-mail:sklep@sauna-serwis.pl
  • Telefon+48 722 35 35 35
  • Sklep czynny:Pon - Pt. 10.00-15.00

Gwarancja na produkty

Gwarancja na produkty

Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję Sauna-serwis.pl.

Gwarancja producenta

Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.
Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Saunas.pl.
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki prosimy o kontakt.

Gwarancja Sauna-Serwis.pl

W przypadku gdy w polu gwarancja znajduje się informacja "Sauna-Serwis.pl" produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu bądź dostarczyć osobiście do naszego Punktu Odbioru Osobistego mieszczącego się w Pruszkowie, po wcześniejszym nadaniu numeru zgłoszenia, który można uzyskać wypełniając formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronach SaunaS.pl u dołu strony. Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane podczas nadawania numeru. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sauna-Serwis.pl

Warunki gwarancji Sauna-Serwis.pl

Sauna-Serwis.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego, znajdującego się w zakładce "Zgłoszenie reklamacyjne". W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się w Pruszkowie pod Warszawą.
Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Sauna-Serwis.pl  wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję Sauna-Serwis.pl są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W sytuacji gdy przesyłka reklamacyjna ma zostać odesłana na inny adres niż ten, który widnieje w zamówieniu z którego pochodzi reklamowany produkt, konieczne jest przesłanie nowych danych adresowych poprzez e-mail lub formularz kontaktowy. Jeżeli takiej informacji nie otrzymamy, przesyłka zwrotna zostanie wysłana na stary adres.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma Sauna-Serwis.pl. nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl